Avatar
Yazar: Mert Durmaz, Editör Yazım tarihi: 22.09.2016

Guerrilla Games'in patronu Hermen Hulst, geliştirdikleri yapım Horizon: Zero Dawn hakkında çok iddialı konuştu. Geçtiğimiz günlerde Game Informer'a konuşan ünlü geliştirici, 1 Mart 2017'de PlayStation 4'e özel olarak çıkacak yapımın görünmeyen yüzüyle ilgili birçok yeni bilgi verdi. Geliştirici ekibin önceki oyunu olan Killzone: Shadow Fall'dan da bahseden Hermen Hulst'un röportajını, haberimizin devamında bulabilirsiniz.

Horizon: Zero Dawn

Hermen Hulst'un Game Informer'a verdiği röportajda, "Horizon: Zero Dawn çok iddialı bir proje. Oyunun ne kadar karmaşık ve detaylı olduğunu anlatmam gerekirse, bir önceki oyunumuz olan Killzone: Shadow Fall'dan 4 kat daha büyük ve detaylı olduğunu söyleyebilirim." dedi. Açıklamasının devamında ünlü geliştirici, "Yapımın büyüklüğü karşılaştığımız tek zorluk değil. Yeni bir marka yaratmak, stüdyonun yeni bir türe entegrasyonu gibi pek çok engel var." diyen Hermen Hulst, röportajın sonunda ise, "Açık dünya bir oyun olduğu için bu yapı birçok engeli de beraberinde getiriyor. Ancak geldiğimiz nokta itibariyle teknik açıdan çok büyük bir sıçrayış yaptığımızı belirtmem gerek." diyerek sözlerini noktalarından ünlü geliştirici, Horizon: Zero Dawn'ın teknik başarısını bu sözleriyle açıklıyor.

Halihazırda satan ve kitlesi olan Killzone gibi büyük bir markayı geride bırakıp, yeni bir marka yaratmaya çalışmak gerçekten cesur bir hareket. Bu yüzden Guerrilla Games'in hakkını vermemiz lazım. Firmaların her sene çok küçük değişiklikler yaparak çıkardıkları oyunlardan ziyade, bu tip yeni markaları ve düşünceleri her zaman desteklememiz lazım. Umarım Horizon: Zero Dawn başarılı olur da geliştirici firmanın bu davranışı diğer geliştiricilere de örnek olur.

Horizon: Zero Dawn

Ayrıca En yeni haberler için Facebook, Twitter ve Google Haberler üzerinden Leadergamer'ı takip edebilirsiniz.