Homefront: The Revolution'ın selefinin kötü imajını düzeltecek bir devam oyunu olması gerekiyordu. Görülen o ki yeni oyun da önemli sorunları nedeniyle büyük kitlelere ulaşamadı. Yayıncı Deep Silver, yapılan hataları araştırıyor ve onlara göre tüm ertelemelere rağmen başarısızlığın ana sebebi oyunun erken çıkarılması.
Piyasadaki kalitenin arttığını ve büyük isimlerin bile zorluk çektiğini belirten Deep Silver, küresel marka ve pazarlama müdürü Paul Nicholls, oyundan birçok ders öğrendiklerini söyledi. Bu dersler sadece ürünün kalitesini değil, yayımlama biçimini de kapsıyor tabii. Paul Nicholls açıklamasını, "Geliştirici ekip şahane bir iş çıkardı. Ekibin oyunu güncelleyip onarması, kullanıcıların düşüncelerini gerçekten değiştirdi. Çıkış tarihine oranla daha fazla olumlu geri dönüş alıyoruz. Bu da öğrenmemiz gereken en önemli dersin zamanlama olduğunu gösteriyor." şeklinde devam ettirdi.
Homefront: The Revolution'ın geliştiricisi Dambuster, kötü gidişatın farkında. Oyunun çıkışından sonra yeni indirilebilir içerikler sunmaya devam ettiler. Her şeye rağmen iki başarısız Homefront oyunu, seriyi bir süre göremeyeceğimiz anlamına geliyor.