Avatar
Yazar: Burak Şen, Editör Yazım tarihi: 25.06.2014

Homefront 2011 yılında THQ tarafından yayınlanmış FPS türünde bir yapımdı. Birçok oyuncu tarafından beğenilmeyen oyun THQ'nun batış sebeplerinden biriydi. Crytek tarafından 554 bin dolara alınan Homefront'un devam oyunu Homefront The Revolution Cry Engine tarafından geliştiriliyor ve oyun motorunun limitlerini bir hayli zorluyor. En azından Fasahat Salim bize bunları söylüyor.

homefront_the_revolution_art

Sizleri çok da uzak olmayan bir tarihe götürmek istiyorum. Bundan birkaç yıl önce Crytek CEO'su Cevat Yerli "Şuanki konsolların ve yeni nesil konsolların" Cry Engine'e yetmeyeceğini, Cry Engine'nin PC'ye yakışır bir oyun motoru olduğunu söylemişti.(Burada yazdıklarım Crytek karşıtlığı gibi algılanmasın çünkü Crysis, Far Cry gibi yapımlar oynadığım güzel oyunlardandı.) Fakat şimdiyse oyunda tasarımcı olarak görev alan Fasahat Salim, Cry Engine'i çok zorladıklarını, şimdiye kadar yaptıkları en büyük oyunu yaptıklarını söylüyor.

Cry Engine'in grafiksel açıdan çok güçlü bir motor olduğunu ve çok güzel işler çıkarabileceğini biliyorum fakat anlamadığım nokta şu ki en yüksek sistemlerin bile Ultra ayarlarda çalıştırmakta zorlandığı bu motor nasıl oluyor da en yüksek sistemlerin yarısı gücünde PS4 ve Xbox One gibi cihazlarda çok fazla zorlanıyor?

Ayrıca En yeni haberler için Facebook, Twitter ve Google Haberler üzerinden Leadergamer'ı takip edebilirsiniz.