Hideo Kojima, Death Stranding sızıntılarının neden olmadığını açıkladı!

Hideo Kojima, Death Stranding sızıntılarının neden olmadığını açıkladı!

Ayrıca E3 2016 videosunun nasıl yapıldığı da anlatıldı.

Hideo Tube programının en yeni bölümünde Metal Gear Solid oyunlarının yaratıcısı olan Hideo Kojima, Death Stranding hakkında bol bol konuştu. Sony ve Kojima Productions şirketlerinin sızıntı vermekten nasıl kaçındığını ve oyunun E3 2016 videosunun nasıl yapıldığını bu programda anlatan Hideo Kojima, böylece birçok oyuncunun kafasındaki soru işaretini de yok etmiş oldu.

MAKALE AŞAĞIDA DEVAM EDİYOR

death-stranding-game-has-already-begun-kojima-productions.jpg.optimal

Hideo Kojima cephesinden gelen açıklamalara göre Death Stranding için çalışmalar ilk olarak Şubat ayında Norman Reedus ile olan görüşmeler ile başlamış. Şubat ayının başında başlayan konuşmalar, Mart ayının sonunda biten performans yakalama işlemi ile sona ermiş. Geliştirici ekip bu süre içerisinde birçok şeyi kaydetmiş ve ilerde kullanılacak teknolojiler için bile çalışmışlar. Özellikle insan derisinin doğal ışığa nasıl tepki verdiği bile araştırılmış.

Death Stranding çekimlerinde bir sanal kamera kullanılmış yapılan açıklamalara göre. Bu bahsettiğimiz sanal kamera, bildiğiniz standart kameralar gibi elde taşınıyor, görüntüleri çekiyor fakat çekilen bu görüntüler gerçek görüntüler değil, CG görüntüler. Özellikle bu çekimlerde Norman Reedus’a fotoğraf gerçekçiliği grafiği verilmeye çalışılmış. Öyle ki, ekip Norman Reedus’un burun kılı için bile büyük emek sarf etmiş. Oyunun E3 2016 videosunda görmüş olduğumuz yengeç, gerçek bir yengecin 3 boyutlu tarama yöntemi ile oluşturulmuş. Güneş, kum ve deniz için de benzer teknikler kullanılmış fakat sizlerin de tahmin edebileceği gibi yunus ve balinalar için bu yöntemler kullanılamamış.

DeathStranding_Screen_PS4_012_1465877398

MAKALE AŞAĞIDA DEVAM EDİYOR

Daha önce oyunun E3 2016 videosunun çekimlerinin 1 ay sürdüğünü belirtmiştik. Bu çekimlerin E3 2016 sahnesi için hazırlanması ise açıklamalara göre tam 2 ay sürmüş. Tüm bu süreç içerisinde yapılan her işin başında Hideo Kojima durmuş. İşin ilginç yanı ise, Death Stranding projesinin sadece 5 kişi tarafından biliniyor olması. Hideo Kojima oyun hakkında bilgilerin sızdırılmasından çok korktuğu için bu projeden kimseye bahsetmemiş ve E3 2016’ya günler kala ortaya çıkan oyun sızdırmaları yüzünden de gecelerce uyuyamamış. Sadece şirket içi olarak değil, Hideo Kojima kişisel olarak da çok dikkat etmiş. Normalde sosyal medya sitelerini çok sık kullanan Hideo Kojima, E3 2016 konferansına katılacağını hiç kimseye söylemedi ve Los Angeles içerisinde kendisi ile fotoğraf çektirmek isteyen fanları da reddetmiş. Çünkü fotoğrafların basın tarafından bulunmasından korkmuş.

E3 2016 konferansının gerçekleştirildiği yere bile gizli bir şekilde, arka kapıdan giren Hideo Kojima, söylediğine göre tüm şov boyunca arka sahnede beklemiş ve herkesten uzak ayrı bir tuvalet kullanmış. Ayrıca verilen son bilgiye göre ise, Death Stranding’in geliştirilme süreci tam anlamı ile daha yeni başlamış. Bakalım Hideo Kojima’nın bu kadar emek verdiği, herkesten gizlediği bu oyun ne kadar başarılı olabilecek? Bizler merakla bekliyoruz açıkçası!

3079381-deathstranding_screen_ps4_010_1465877397

MAKALE AŞAĞIDA DEVAM EDİYOR

Ayrıca En yeni haberler için Facebook, Twitter ve Google Haberler üzerinden Leadergamer'ı takip edebilirsiniz.