God of War: Ascension'ın baş savaş tasarımcısı, Jason McDonald, yeni oyunun çok kişilik oyun seçeneğinin bir zorunluluk olduğu için değil, meraklarını cezbettiği için tasarlandığını açıkladı.
McDonald, "Hiç kimsenin, 'Hadi! Multiplayer zamanı!' dediğini hatırlamıyorum. Bu daha çok bir merak şeklindeydi. Çoklu oyuncu seçeneği daha önce denenmediğinden, 'Yapılabilir mi?' 'Eğlenceli olur mu?' gibi sorular bir bir gelmeye başladı. Sonra uygulamaya koyulduk. Ulaştığımız sonuç ise, iki Kratos ile muhteşem bir eğlenceydi."
Ayrıca McDonald, "Deneyenler saatlerce oyunu oynadılar. Bu deneyim daha tam ayarlanmamış ve basit versiyondu. İnsanların eğlendiklerini görünce, çoklu oyuncu seçeneğinin yabana atılamayacağını anladık." dedi
Ve McDonald bu aşamadan sonrasını da anlattı, " Bundan sonra yapmamız gereken tek şey bu seçeneği sekiz kişinin bir odada birleştiği bir kavga biçiminden daha çok orantılı bir şekilde God of War'a aktarmaktı. Daha sonra tekrar tekrar oynanabilmesi için modlar ve kurallar da ekledik."
McDonald'ın bu açıklamalarından sonra, God of War: Ascension'ın 13 Mart'ta raflarda olacağını hatırlatıp sizi serinin eski oyunlarındaki "en iyi 5 an" ile baş başa bırakıyoruz.
İyi seyirler dileriz,