Bu akşamki State of Play etkinliği sırasında yapılan açıklamayla God of War Ragnarök'ün PC'ye geleceği duyuruldu. Sony, oyunun Valhalla DLC'si ile birlikte geleceğini de ekledi. Bu duyuru, daha önce sızıntılarla gündeme gelmişti ve nihayet resmi olarak doğrulandı.
God of War Ragnarök'ün PC versiyonu, son yıllarda ek platformlara geçiş yapan diğer eski PlayStation konsol özel oyunları olan Days Gone, Horizon Forbidden West ve Marvel's Spider-Man gibi oyunlara katılacak. Bu oyunların PC platformuna geçişi, Sony'nin oyunlarını daha geniş bir oyuncu kitlesine ulaştırma stratejisinin bir parçası olarak değerlendiriliyor.
Chris Tapsell, God of War Ragnarök'ü "muazzam, aşırı ve harika derecede saçma" olarak nitelendirmişti. Tapsell, Eurogamer'daki incelemesinde şunları yazmıştı: "Ragnarök'ün dramatik gücü, önceki oyunda çok eksik olan ve sonunda burada kararlılıkla giderilen bir ölçek duygusuna erişiminden geliyor."
Tapsell, oyunda büyük, çirkin canavarlarla dövüşeceğinizi, onların sırtına tırmanacağınızı, onları bıçaklarınızla kamçılayacağınızı ve aşağıdan yukarıya onlara meydan okuyacağınızı belirtti. Ayrıca, oyunun derinliklerine indikçe eski Kratos'un biraz geri döneceğini ve PS2'nin aşırılığının kendini bilinçli kafesinden kurtaracağını ifade etti.
God of War Ragnarök'ün PC'deki çıkış tarihi 19 Eylül olarak belirlendi. Bu heyecan verici haber, birçok oyuncu için büyük bir bekleyişin sonunu işaret ediyor.
Bu duyurudan önce, gelecekteki PlayStation CEO'su Hermen Hulst, şirketin oyunlarını PC'ye getirme stratejisi hakkında bazı bilgiler paylaştı. Hulst, canlı servis oyunlarının PC'ye aynı gün çıkacağını, ancak tek oyunculu ve hikaye odaklı oyunların ek platforma getirilmesi konusunda daha "stratejik" davranacaklarını belirtti.
Sony'nin bu stratejik yaklaşımı, oyunculara daha iyi bir oyun deneyimi sunmayı amaçlıyor. Hulst, bu konuda şunları söyledi: "Canlı servis oyunlarımızı aynı gün PC'ye çıkararak daha geniş bir oyuncu kitlesine ulaşmayı hedefliyoruz. Ancak, tek oyunculu ve hikaye odaklı oyunlarımızı ek platforma getirme konusunda daha dikkatli ve stratejik olacağız."
Sony'nin bu yeni stratejisi, oyunların PC'ye getirilmesinde bir denge kurmayı amaçlıyor. Canlı servis oyunları anında geniş bir oyuncu kitlesine ulaşabilirken, tek oyunculu ve hikaye odaklı oyunlar için doğru zamanlamayı bulmak önemlidir. Bu oyunların kalitesini ve oyuncu deneyimini en üst düzeye çıkarmak için zamanlama büyük bir rol oynar.
Sonuç olarak, God of War Ragnarök'ün PC'ye gelişi, Sony'nin oyunlarını daha geniş bir oyuncu kitlesine ulaştırma stratejisinin bir parçası olarak önemli bir adım. Bu heyecan verici gelişme, oyun dünyasında büyük bir etki yaratacak ve birçok oyuncu için unutulmaz bir deneyim sunacak. Sony'nin bu stratejik yaklaşımı, oyunların kalitesini ve oyuncu memnuniyetini en üst düzeye çıkarmayı amaçlıyor.