God of War yönetmeni Mad Max ve FIFA serisinden ilham aldığını söyledi

God of War yönetmeni Mad Max ve FIFA serisinden ilham aldığını söyledi

İşi gücü bırakıp, film setlerinde takılmış adam.

Başarılar; çalışılmadan, emek harcamadan, rastgele kazanılmıyor. Merakla beklenen ve PlayStation 4 için gelecek olan God of War oyununun yönetmeni Cory Barlog, oyunun geliştirme aşamasında ve öncesinde yaptığı çalışmalardan ve gözlemlerden bahsetti. Ünlü film yönetmeni George Miller ile birlikte Mad Max setinde vakit geçirmesinden, oyunun farklılaşmasına gelen eleştirilere, hatta FIFA serisinden aldığı ilhama kadar pek çok konuda açıklamalar geldi God of War yönetmeninden.

God of War yönetmeni Mad Max ve FIFA serisinden ilham aldığını söyledi

Oyunun yönetmeni Cory Barlog, açıklamalarında film yönetmeni George Miller ile geçirdiği vakti anlatıyor. Hayran olduğunuz birisinden yeni şeyler öğrenmenin harika hissettirdiğini söyleyen Cory Barlog, ünlü film yönetmeninin kendisine çok açık ve cömert davrandığını ifade ediyor. İlk çalışmaya başladıkları sırada George Miller, animasyon filmleri olan Happy Feet serisi üzerinde çalıştığını söylüyor God of War yönetmeni. George Miller’dan sorunları giderme, bir aksilik olduğunda nasıl çözüm bulduğu gibi konularında gözlemlerde bulunduğunu ekliyor kendisi.

Tabii Cory Barlog için öncelik karakterler gelişimi ve tiyatro anlayışıydı. Çalışmalarına ve gözlemlerine Mad Max filminin setinde de devam etti God of War yönetmeni. Buradaki deneyimlerini de haznesinde toplayıp, kaydetti ve yeni oyununa taşıdı. Bir yenilik yapılmak isteniyorsa, özellikle geliştirilmekte olan God of War gibi, bir seri tamamen değiştirilecekse, bu değişimi ustalardan alınan teknikler sayesinde çok daha iyi bir biçimde oturtabildiğini söylüyor Cory Barlog. Öğrendiklerini God of War ile hayata yakın zamanda geçirecek olan yönetmen, insanlardan gelen eleştirileri anladığını fakat oyunun hangi çalışmalar neticesinde yapılmadığından bahsediyor.

God of War yönetmeni Mad Max ve FIFA serisinden ilham aldığını söyledi

Bu eski oyun değil, bu bizim Kratos’umuz değil gibi eleştirilere de yanıt veren Cory Barlog, insanlardaki değişikliğin altını çiziyor konuşmasında. Eleştirileri yapanların da 15-16 yaşındaki fikirlerinin aynı olmadığına değiniyor God of War yönetmeni ve bu yönetmen, Kratos’un da değişim gösterdiğini, farklılaştığını ama hâlâ eski temellerini taşıdığını sözlerine ekliyor. Yönetmen George Miller’dan aldığı eğitimle, değişen Kratos karakterine aktarımın, başarılı sonuçlar doğurduğuna inanıyor Cory Barlog.

Video oyunlarının sevilen markası FIFA serisinden aldığı ilhamı da açıklıyor Cory Barlog. Her sene aynı oyunun çıkmasına rağmen farklı bir FIFA oyun oynandığına işaret ediyor oyun yönetmeni. Seçtiğiniz takım dahi aynı olsa, farklı bir maceraya girişiyorsunuz, yaşadıklarınız tamamen farklı oluyor diyor Cory Barlog. Aslında oynanan aynı oyun ama bir önceki oyunla aynı oyunu oynamıyorsunuz, şeklinde açıklıyor oyun yönetmeni. Biz de aynı oyunu ve hikayeyi, başka bir noktaya taşımaya çalışırken FIFA serisinden alınan örneklerle, özgür hareket imkanı bulduk, ifadelerini kullanıyor God of War yönetmeni.

Yepyeni bir God of War, meraklı bekleyişle birlikte kaygıları da beraberinde getiriyor. Başarılı oyun serisinin tamamen değişecek olması, oyuncularda endişe oluşturuyor. Oyunun yönetmeni, yaptığı ön hazırlık çalışmalarıyla, değişimin sağlam temeller üzerine inşa edildiğini söylüyor. Umarız harika bir God of War ile karşılaşırız ve tüm endişeler son bulur. Çıkış tarihi 20 Nisan 2018 olarak verilen oyun yalnızca PlayStation 4 ve PlayStation 4 Pro için piyasada olacak.

Yorumlar (0)

Bir Cevap Yazın