Avatar
Yazar: Kaan GEZER, Editör Yazım tarihi: 10.01.2018

Sadece PlayStation 4 için geliştirilen ve muhtemelen Mart 2018 içerisinde piyasaya sürülecek olan yeni God of War oyunu, serinin diğer oyunlarına göre oldukça farklı bir yol izliyor. Öncelikle, oyunun mitolojisi farklı, kamera açısı oldukça farklı, yanımızda yardımcı karakter bulunuyor ve oyun çok daha fazlasına ev sahipliği yapıyor. Tabii tüm bu yenilikler, oyunda farklı şeylerin de kapısını aralıyor. Oyunun yönetmenine göre bu kapısı aralanan şeylerden bir tanesi de, akılda kalıcı etkileyici anlar ve bu anların, yeni God of War oyunu içerisinde daha bol ve daha çeşitli olması.

God Of War

Yeni God of War oyununun yönetmeni, "Oyunumuzun içerisindeki akılda kalıcı anlar, tek bir cümleden, epik bir sinematik sahneye kadar geniş bir yapıya sahip. Eski oyunlarımızdaki akılda kalıcı anlar, her oyuncu için aynıydı. Fakat yeni oyunumuzdaki akılda kalıcı anlar, her oyuncuda farklı bir hissi uyandıracak." dedi bu konuda. Ayrıca geliştirici ekibin patronu da, oyunun yönetmeni hakkında, "Serimizin kökü oldukça sağlam ve derin bir hikayeye ev sahipliği yapıyor. Yeni bir oyun için serimizi adı gibi iyi bilen birine sahip olmak istedik." dedi.

Bu açıklamalardan sonra söz tekrar oyunun yönetmeninde idi ve oyunun yönetmeni de yeni God of War oyununun dünyası hakkında konuştu. Bu konuşmayı yaparken açık dünya oyunlara da oldukça sert sözler söyledi. Yönetmen, "Keşif, orijinal serimizin büyük bir parçası idi ama oyuncular tarafından pek ilgi görmedi. Biz, bu keşif ögesini oyunun büyük bir bölümü yapmak istedik. Çünkü merak hissi ve bir şeyi bulmanın sevinci, video oyunu oynamak bu değil midir? Yeni God of War oyununun geliştirilme sürecinin başlarında birçok açık dünya oyun oynadım ve kendimi yorgun hissettim. Açık dünya oyunları bir ev ödevi gibi. Açık dünya oyunları kötü değil, piyasada birçok efsanevi açık dünya oyunu bulunuyor ama işten eve geldiğim zaman, oyunu açtığımda yapılacak yüzlerce şey görmek, bana bir ev ödevi hissi veriyor ve yoruluyorum." dedi konu hakkında.

God of War oyununun yönetmeni, "Yeni God of War oyununu geliştirirken karakterlere ve bu karakterlerin gelişimine odaklanmak istedik. Bu yüzden tamamen bir açık dünya oyunu yapmak istediğimiz bir şey değildi. Oyuncunun, oyunu açtığı an 5 bin tane ikon ile karşılaşmasını istemiyoruz." sözlerine devam etti ve bitirdi.

Ayrıca En yeni haberler için Facebook, Twitter ve Google Haberler üzerinden Leadergamer'ı takip edebilirsiniz.