Destiny geliştiricileri, Darkness konusunda ne yapacaklarını bilememişler

Destiny geliştiricileri, Darkness konusunda ne yapacaklarını bilememişler

İlginç olduğu kadar kabul edilebilir bir açıklama getirildi.

İlk Destiny oyunu gerçekten çok güzeldi, fakat açıkçasını sorarsanız birkaç pürüzü de vardı, özellikle de oyunun hikayesi konusunda.  Neyse ki Bungie, Destiny 2‘nin hikayesi konusunda ilk oyundan ders almış olacak ki, bu konu hakkında önlemler aldı. İlk oyunun hikayesinde bulunan en büyük pürüz de, The Darkness‘ın çok fazla  tanımlanmamış olması ve belirsiz kalmış olmasıydı.

Destiny 2 Darkness

The Darkness‘ın bu belirsiz haline mantıklı bir açıklama getirildi. Açıkça konuşan Bungie, aslında The Darkness konusunda ne yapacaklarını kendilerinin de bilememiş olduğunu itiraf etti. The Taken King ve yolda olan Destiny 2‘nin yönetmeni Luke Smith, Kotaku ile yaptığı konuşma esnasında bu durumu açıkladı. Luke Smith tarafından yapılan açıklamalara göre, geliştirici ekibin The Darkness‘ın ne olacağı konusunda hiçbir fikri yokmuş.

Luke Smith, Kotaku ile yaptığı konuşmada, “Samimi olayım mı? Onun ne olduğu hakkında hiçbir fikrimiz yoktu.” dedi. Yani, bunca zaman hikaye açısından eleştirilmiş olan oyunun hikayesindeki bu açığın sebebine de mantıklı sayabileceğimiz bir açıklama getirildi. Ayrıca, Bungie ekibi bu hikaye açığı konusunda da kendine güveniyor görünüyor artık, çünkü ekipten, “The Darkness hakkında bir daha konuşabilmek için onun ne olduğu ve onunla ilgili ne tür planlarımızın olduğu konusunda fikrimizin olması lazım. Bir fikrimiz var.” açıklaması geldi. Yani, yakın bir zamanda hikaye açısından da kapsamlı bir açıklama duyabiliriz.

Tüm bunların haricinde, En iyi Steam yaz indirimleri 2017 fırsatları yazımıza, Steam yaz indirimleri 2017 – 1 TL ile 20 TL arasındaki en iyi oyunlar yazımıza, Steam yaz indirimlerindeki en ucuz oyunlar yazımıza göz atabilirsiniz. Bizlerin sosyal medya kanallarını takip etmeyi de unutmayınız. Facebook ve Twitter sayfalarımızdan aktif olarak haber paylaşımları yapmaktayız.

Yorumlar (0)

Bir Cevap Yazın