Leadergamer

© 2007-2020 Gamer Media Tüm Hakları Saklıdır. Bu sitenin veya içeriğinin hiçbir kısmı telif hakkı sahibinin izni olmadan çoğaltılamaz.

GamerMedia
Bizi Takip Edin
avatar
Yazar: Alperen Değer, Editör Yazım tarihi: 31.08.2021

Bugün size EA Motion’un yeni detaylar paylaşacağını söylemiştik. Yapımcı, Twitch üzerinden yapılan canlı yayında Dead Space Remake ilgili birkaç oynanış görüntüsü ve detaylar paylaştı. EA Motive bize canlı yayında yeni hikaye değişiklikleri ve mekanikleri gösterdi.

Sıfırdan Frostbite motoruyla inşa edilen oyun, orijinal oyundan kesilen içeriği ve devam filmlerinde tanıtılan özellikleri içerebilecek. Bununla birlikte “gelişmiş bir hikaye, karakterler, oyun mekaniği ve daha fazlasını” sunmayı vaat ediyor.

“Hikayenin temelini değiştirmeyeceğiz. Çünkü bu hikaye gerçekten ikonik.”

Motive Studio, bugün düzenlenen bir canlı yayında Dead Space Remake için dövüşü, hikaye ve yenilenen mekanikler hakkında detaylı bilgiler paylaştı. Montreal merkezli EA stüdyosu, Dead Space’in ikonik parçalama sistemine yaptığı ilk bakış da dahil olmak üzere oyuna ilk erken bakışı gösterdi. PC, PS5 ve Xbox Series X|S için çıkacak Remake için yapımcı, eti düşmanların vücutlarından dinamik olarak parçalama mekaniğini geliştirdiğini söyledi. Orijinalin parçalanmanın üzerine inşa edilen mekanik, başka bir deyişle bambaşka bir dinamik sunacak.

Bu, kesme tipi silahların, orijinalinde olduğu gibi, uzuvları parçalamak için artık daha fazla hassasiyet ve beceri gerektirdiği anlamına geliyor. Çünkü oyuncular önce bir uzuvdan eti soymalı. Ardından kemiği ortaya çıkarıp o şekilde düşmanı öldürmeli. Yaratıcı yönetmen Roman Campos-Oriola şöyle açıkladı: “Bizim için ilginç olan, bu düşmanları delip geçmede daha iyi olan bazı silahlara yepyeni bir atış ve savaş döngüsü katmanı açmak.” Kısacası anladığımız üzere vuruş hissini arttırmak.

Bunun yanında canlı yayında yapımcı, Dead Space 2’den 360 derecelik hareket ve iticileri ilk kez orijinal oyuna getiren Xero-g mekaniğini de gösterdi. Campos-Oriola, “Artık etrafta uçarken etkileşime girebilirsiniz. Daha dar koridorlara girebilir ve bu, gezinmek için yeni yollar sunmamıza olanak tanıyacak. Ek olarak oyunu iyi bilen insanları şaşırtmak için yeni zorluklarla yeni ortamlar da ekledik.” dedi.

Gunner Wright, Isak’i seslendirmek için geri döndüyor.

Son olarak Motive, aktör Gunner Wright’ın Isak’i seslendirmek için geri döndüğünü açıkladı. Geliştirici, Dead Space Remake hikayesinin orijinaline sadık kalacağının da ekledi. Yaratıcı yönetmen, “Hikayenin temelini değiştirmeyeceğiz. Çünkü bu hikaye gerçekten ikonik. Isaac olmak tarifsiz bir hissiyat. O devasa uzay gemisine girmek ve hayatta kalmaya çalışırken kendini yalnız ve izole hissetmek. Tüm bunlar olurken Nicole’u bulmaya ve The Marker’ın o gizemini çözmeye çalışmakla ilgili. Orijinal oyunun tüm bu temel unsurlara sahibiz. Bunlar, oyunda sahip olmaya devam etmek ve üzerine inşa etmek istediğimiz unsurlar. Hikaye ve anlatı açısından zenginleştirmek istediğimiz şeyler aslında daha büyük Dead Space evreni ile ilgili.

Ayrıca En yeni haberler için Facebook, Twitter ve Google Haberler üzerinden Leadergamer'ı takip edebilirsiniz.