Avatar
Yazar: Ayberk Yatağan, Editör Yazım tarihi: 17.06.2013

Geçtiğimiz hafta E3'de, Namco Bandai firması, göz bebekleri Dark Soul 2'yi elit bir basın grubuna tanıttı.

Sunum başlamadan önce, satış temsilcisi, yeni Dark Souls'un ilk oyun kadar yorucu ve unutulmaz olduğunu hatırlattı.

Ayrıca, yönetici Yui-Tanimura'ya, insanların onca teminata, güvene rağmen, neden hala Dark Souls II'nin neden daha kolay yapıldığını ve olacağını düşündükleri soruldu.

dark-souls-2-wallpaper-1Tanimura, "Japonya'dan geliyorum, Kuzey Amerika ve Avrupalı oyuncu kitlesi bunun kolay olacağını nasıl düşünüyor anlamıyorum. Bunu söylemişken, eğer demoya göz atarsanız veya oynarsanız, zorluk derecesinin gerekli olduğu kadar ve eskisi gibi olduğunu görebilirsiniz. Bunu tekrar edip duruyoruz, çünkü biz yola yanlış bir yorumla başladık. Fakat, aynı zamanda, oyunun zorluğunu açıklama konusunda endişeli değilim. İnsanlar videoyu görünce, yavaş yavaş oyunun eskisi kadar zorlayıcı hatta daha bile fazlası olduğunu anlayacaktır.

Bu Tanimura'nın, Dark Souls II'yi daha kolay yapma gibi bir niyetlerinin olmadığını ilk söyleyişi değil. Nisan'da da aynı soru geldiğinde, yine tamamen aynı cevabı vermişti.

Dark Souls II, PC, Xbox 360 ve PS3 için, büyük ihtimalle 2014 Mart'ta çıkacak.

Ayrıca En yeni haberler için Facebook, Twitter ve Google Haberler üzerinden Leadergamer'ı takip edebilirsiniz.