Avatar
Yazar: LeaderGamer, Editör Yazım tarihi: 12.11.2012

Bu röportajda Dan Houser 'sağlam ve gerçekçi bir oyun dünyası yaratmanın incelikleri' hakkında konuştu.


Çevre çok önemli. Oyunların coğrafik yönleri çok gelişmiş durumda-uzayı neredeyse zamanı sunduklarından daha iyi sunuyorlar, biz de bunu kullanmaya çalışıyor, farklı yerşekillerinden yararlanmaya bunlar arasındaki farklılıkları belirtmeye özen gösteriyoruz. İşte oyuncuya dijital bir tatil yaşatma fikri de bu;gerçekte varolmayan yerleri keşfetmenin açık dünya oyunlarına has güzelliği. Sadece koyduğumuz aktivitelerin yapılmasını sağlamak değil amacımız, aynı zamanda orada bulunma hissini vermek.
Eğer işi doğru yaparsanız, aksiyonun yanı sıra oyuncunun sevdiği bir arabada, müzik dinlerken gezmesini sağlarsanız ve bunların verdiği his doğal hale getirebilirseniz, işte o zaman gerçekten havalı birşeylere imza atma yolunda doğru adımlarla ilerliyorsunuzdur. Çevreyi normalde elde edemeyeceğimiz oyuncaklara sahip olmamızı sağlama için kullanıyoruz. Gerçek hayatın verdiğinden daha büyük bir Hollywood hissi yakalamaya uğraşıyoruz,  Los Angeles'ta duyduğumuz hikayeleri oyun içinde yakalamaya uğraşıyoruz. Eğer çevre elementleri neler yaptığımızı anlatmıyorsa, onu gerektiği şekilde kullanamıyoruz demektir.'

Houser ayrıca hava araçlarının kullanımıyla çevre elementlerinin daha geniş çaplı olacağını da ekledi. Ayrıca oyunu daha gergin yapmak ve oyuncuyu içine çekmesini sağlamak için görevler sırasında radyo yayınlarının kaldırıldığını ve bunun yerine Rockstar'ın kendi teatral sountrackının oyuncunların kulaklarını dolduracağını söyledi. Bunların hepsi daha güçlü bir atmosfer oluşturmak adına yapılan şeyler.
Peki siz Los Santos'ta ilk dijital tatilinizi geçirmek için heyecanlı mısınız?

Ayrıca En yeni haberler için Facebook, Twitter ve Google Haberler üzerinden Leadergamer'ı takip edebilirsiniz.