Capcom, Monster Hunter World oyununun neden çok CPU kullandığını açıkladı

Capcom, Monster Hunter World oyununun neden çok CPU kullandığını açıkladı

Bakalım, planlar ne kadar işe yarayacak?

Monster Hunter World, bir süredir konsol oyuncuları tarafından doyasıya tecrübe ediliyordu. En sonunda, yakın bir tarihte de PC oyuncularının huzuruna sunulacak. Geçtiğimiz günlerde, 1440p çözünürlükte, GTX 1080 ekran kartı ile bile en iyi ayarlarda, olması gerekenin aksine 44 FPS alındığından bahsetmiştik. Şimdi ise, Capcom ekibi tarafından yapılan, oyunun neden CPU üzerine yüklendiği açıklamadan bahsedeceğiz.

Capcom, Monster Hunter World oyununun neden çok CPU kullandığını açıkladı

Capcom, Monster Hunter World ile gerçekleşecek CPU yükü konusunda açıklama yaptı

Capcom ekibi, “Aktif oynanış esnasında yüklemelere engel olmak için, Monster Hunter World bütün bölümü belleğe yüklüyor. Belleğe yüklenen nesneleri yönetmenin yanı sıra, canavar etkileşimlerini, sağlık durumunu, nesne değişikliklerini takip ediyor, detay seviyesini ve nesne toplamayı yönetiyor, çarpışma yakalamayı ve fizik simülasyonunu hesaplıyor ve tonlarca başka CPU gerektireceğini düşünmeyeceğiniz  arka plandaki telemetri şeyi takip ediyor. Bütün bunlar, GPU’nun işlemlerine destek olmak için gerçekleşiyor.” diyerek durumu açıkladı.


Monster Hunter: World
Monster Hunter World inceleme    Haber 


Yorumlar (0)

Bir Cevap Yazın