Destructoid'e verdiği ropörtajda, "Monster Hunter hayranlarının Dragon's Dogma'yı da seveceğini düşünüyoruz," diyen Hiroyuki Kobayashi, "Aksiyon tıpatıp aynı olmasa da benzer, Capcom aksiyon oyunlarında sıkça rastlanan pek çok elemente rastlayacaklar ve bu oldukça hoşlarına gidecek." diye konuştu.
Kobayashi, iki oyunu birbirinden ayıran en temel özelliğin "yakalama mekanikleri" olduğunu ekledi; karakterler düşmanları, düşmanlar da karakterleri yakalayabilecekler. Kobayashi, oyunun ana questi izlendiği takdirde biçilen sürenin 50 saat; tüm yan görevler de eklendiğinde tüm içeriği tamamlamanın 200 saati aşacağını söyledi.
Dragon's Dogma; Capcom tarafından geliştiriliyor ve Mayıs ayında PlayStation 3 ve Xbox 360 platformları için piyasaya sürülmesi hedefleniyor. Dilerseniz Kobayashi'nin, Destructoid'e verdiği ropörtajın tamamını izleyebilirsiniz: