Destiny'de bounty adı verilen ödüller Destiny 2 için geri getiriliyor. Fazladan tecrübe puanı ve Glimmer kazanmanıza yarayan bu ödüller, ilk oyunun ilk senesi için neredeyse en önemli etkinliklerden biriydi. Silahınızın özelliğini aktifleştirmek için öncelikle onun kilidini açmanız gerekiyordu. Bu kilidi açmanın en kısa ve kesin yolu, tecrübe puanı elde etmek; tecrübe puanı elde etmenin en kısa ve kesin yolu ise ödül görevlerini yapmaktı. Bungie ekibi de, ödül içeren görevleri güncellemeler ile birlikte geri getirecek.
Bungie, Destiny 2 için fazladan ödül içeren görevleri 1.2.3 güncellemesiyle geri getirecek
Bungie, Destiny 2'ya geçerken silah özelliklerinin kilitsiz ve hatta doğrudan açık olarak ayarlamıştı. Bunun hakkında sık sık yenilik diye bahsedilse de işler oyuncuların cephesinden ters gitti. Çünkü onlar bir şeyleri elde etmek için verilen çabadan gayet memnundu ve bu ellerinden alınınca yeni sistemi pek hoş karşılamadılar. İkinci oyunda tecrübe puanı kazanmak, sınıfınızın bütün yeteneklerini geliştirdikten sonra gerçek parayla satılan Bright Engram elde etmeye yarıyor.
İlk oyundan ikinci oyuna tecrübe puanı sistemi bu kadar değişmişken bu tip ödüllerin görevi geri getirildiği zaman nasıl bir etkiye sahip olacağını görmek oldukça zor. Fakat yine Destiny oyuncularının çok iyi bildiği bir şey varsa o da bu ödül görevlerinin daha üst mertebeden olan exotic bountylerin keyfi ve verdikleri ödüllerin çok daha büyük olması. Ödül görevlerini yaptığınızda rastgele olarak düşen exotic ödül görevleri ise size exotic nadirlikte olan fakat sadece o göreve has bir silah armağan ediyordu.
17 Temmuz 2018'deki 1.2.3 güncellemesiyle bu exotic ödül görevlerinin de oyuna ekleneceği söylentiler arasında. Söylentiler var, var olmasına da herkesin tartışığı konu ilk oyundaki gibi her bir farklı görev için farklı bir silahın temin edilmesi şeklinde mi, yoksa rastgele herhangi bir exotic nadirlikte silah verecek şekilde mi olacağı konusu. Çünkü Destiny 2 Forsaken genişleme paketinin çıkmasına bu kadar az kalmışken oyuna yeni silah getirmeleri ihtimali oldukça düşük görünüyor.
1.2.3 güncellemesi sadece bununla da sınırlı değil. Heroic strike etmenleri olan; blackout, grounded ve glass üzerinde tekrardan çalışılmış ve zorlukları biraz kırpılmış durumda. Bilmeyenler için, blackout; duvarda bulunan Taken tuzaklarının hasarını arttırıyor. Grounded; havada daha fazla hasar almanıza neden oluyor. Glass; can barınızda değişiklik yaparak aldığınız hasarı fazlasıyla arttırıyor fakat yenilenme süresini de kısaltıyor.