Avatar
Yazar: Burak Şen, Editör Yazım tarihi: 18.06.2014

Battlefield Hardline sunduğu oyun dinamikleri itibariyle Battlefield serisinden uzaklaşmış bir yapım olarak karşımıza çıktı. Oyun birçok yönden Battlefield serisinden ayrılıyor fakat bir nokta hariç. Grafik motoru ve animasyonlar. Oyun Battlefield 4'te olduğu gibi Frostbite 3 oyun motorunu kullanıyor ve Battlefield 4 ile aynı görselliği sunuyor. Peki neden? İşte yapımcı bu soruyu yanıtladı.

Battlefield-Hardline-Real-Gameplay.mp4_snapshot_01.06_2014.05.28_12.47.59

Battlefield'ı alışık olduğumuzun aksine DICE'tan başka bir firma geliştiriyor artık. Bu firma ise Dead Space 3'ü de yapmış olan Visceral Games. Visceral Games'te multiplayer bölüm tasarımcısı Thad Sasser oyunda neden Frostbite 3 kullandıklarını anlattı. "Peki, oyun zaten aynı motoru kullanıyor. Frostbite 3'ü kullanıyoruz çünkü inanılmaz bir motor. Biz bu motoru biraz daha geliştirdik, araç fiziğini geliştirdik çünkü polis-suçlu kovalamasında araçlar çok önemlidir." diyen Sasser sözlerine şunları ekledi. "Böylece bazı temel değişiklikler yapıyoruz fakat bunlar çok göz önünde olacak şeyler değil. Oyuncuların tepkilerine göre bir oyun yapmaya çalışıyoruz."

Sasser bu konuşmasının ardından BF: Hardline'da Dead Space ile ilgili Easter Egg'ler yani gizli öğeler olacağını söyledi. Siz bu konu hakkında neler düşünüyorsunuz bilmiyorum fakat ben Battlefield Hardline'dan pek umutlu değilim. Bizi takip etmeye devam edin, iyi oyunlar!

Ayrıca En yeni haberler için Facebook, Twitter ve Google Haberler üzerinden Leadergamer'ı takip edebilirsiniz.