Amerika Birleşik Devletleri'nde, geçtiğimiz günlerde ortaya çıkan bir Ford reklamında, Firewatch isimli oyunun görselinin kullanılması oldukça ses getirdi. Ford şirketinin açıklamasına göre, satıcılar, kendi reklamlarını ve kampanyalarını bağımsız bir şekilde sürdürüyorlarmış. Yani bu demek oluyor ki, açıklamaya göre Ford şirketi bu durumdan sorumlu değil. Bu arada bahsedilen görsel de Polygon'dan Nick Robinson tarafından paylaşıldı.
this is wild — apparently just stealing the IDEA would take too much work, so @Ford literally stole the official art pic.twitter.com/7Sb4RX0OZV
— Nick Robinson (@Babylonian) June 27, 2016
Ayrıca GameInformer tarafından ulaşılan satıcı, görseli bir görsel sitesinden aldıklarını belirtmiş. İşin ilginç yanıysa, bahsedilen görselle bizim gördüğümüz görsel oldukça farklı duruyor. Bakalım yasal olarak haklarını arayacak oyunun yapımcısı Panic Inc. nasıl bir sonuca ulaşacak. Bu arada, bahsedilen kampanya videosunu da aşağıdan izleyerek, yorum yapabilirsiniz.