Menü
https://leadergamer.com.tr/2017/05/01/dark-souls-yeni-ryo/

Death Stranding

Yapımcı Kojima Productions
Dağıtımcı Sony Interactive Entertainment
Tür
Çıkış Tarihi TBA
Death Stranding 1 Mayıs 2017 22:52

Hideo Kojima, Death Stranding geliştirme süreci hakkında konuştu

Norman Reedus tarafından canlandırılan karakter hakkında açıklamalarda bulundu.

Oyunların uzun süren geliştirme süreçlerinden haber alamadığımızda, aklımıza bir sıkıntının olup olmadığı ve oyunu görüp göremeyeceğimiz soruları geliyor. Uzun zamandır haber alamadığımız Death Stranding, gayet de düzgün bir şekilde geliştirme sürecinde ilerliyor. Hideo Kojima, Tribeca Games Festival sırasındaki konuşmasında bizlere oyunun gidişatını ve Norman Reedus tarafından canlandırılan karakterin detaylarını anlattı.

Hideo Kojima Death Stranding

Baş karakteri yarattığı anda, özellikle Norman Reedus’u düşünmeye başladığını söylüyor Hideo Kojima ve sözlerine başlıyor. Oyunun tanıtım videosunda karakteri çıplak görmemizin sebebi ise, Hideo Kojima’nın planlamaları. Önce çıplak gördüğümüz bu karakteri sonrasında kıyafetlerle, aksesuarlarla ve yeni saç stilleriyle görmek oyuncuları heyecanlandıracaktır. Death Stranding için film aktörleriyle çalışmasını ise, yapay bilgisayar görüntülerinin eğlenceli olmamasına bağlıyor Death Stranding geliştirici ekibinin başı. Hideo Kojima klasik animasyon tekniklerinin tahmin edilebilir ve kalıplaşmış olmasının yanında, gerçek aktörlerle çalışmanın dinamik olduğunu düşünüyor.

Death Stranding geliştirme süreci hakkında konuşmaya başladığında ise, bizleri oldukça heyecanlandırıyor. Kojima, senaryo ve proje planlarının olması gerektiği gibi ilerlediğini; ekibin Decima Engine ile testler yaptığını söylüyor. Oyunun PlayStation 4 üzerinde de test edilmeye başlandığını yine bu konuşmadan öğreniyoruz. Ayrıca oyunun ana hatları kendini korurken, detaylarda büyük değişikler yapıldığı da tahmin edebileceğimiz gibi ortaya çıkıyor. Bütün bunlardan, Death Stranding geliştirme sürecinin harika ilerlediğini rahatlıkla çıkarabiliriz. Konuyla alakasız da olsa, konuşma sırasında Solid Snake’in bandanası için 1978 yapımı bir film olan “Avcı“dan esinlendiğini ekliyor Kojima.

Tüm bunların haricinde, 2017 yılında çıkacak oyunlar listemize, Call of Duty: WWII Ön İnceleme yazımıza, Outlast 2 inceleme yazımıza ve Call of Duty WW2 çıkış tarihi, sistem gereksinimleri ve bildiğimiz her şey yazımıza göz atmanızı öneriyoruz. Mutlaka ilgi çekecek şeyler bulabileceksiniz bu linklerde.

Yaşar Baturalp Editör

Leadergamer Daily'ye abone olun. Günün en popüler 5 haberini, Türkiye saatiyle 20:00'da gönderelim.