Menü
https://leadergamer.com.tr/2017/02/24/overwatch-yilin-oyunu-odulu/
Death Stranding 24 Şubat 2017 10:41

Death Stranding’in çoklu oyuncu modu hakkında yeni detaylar paylaşıldı

Sadece çoklu oyuncu değil, oyunun açık dünya yapısına ve aksiyon türüne de değinildi.

İlk olarak E3 2016 sırasında gördüğümüz, şimdilik PlayStation 4 platformuna geliştirilen Death Stranding’in çoklu oyuncu modu hakkında yeni detaylar paylaşıldı. Bu güne kadar sadece bu oyun hakkında 2 video gördük ve irili ufaklı bazı detaylara sahip olduk. Fakat şimdi sizlere aktaracağımız detay, sanıyoruz ki bunların en büyüğü olacak. Öyle ki, oyunun yapımcısı olan Hideo Kojima, sadece oyunun çoklu oyuncu modundan değil, açık dünya yapısından ve aksiyon ögesinden de bahsetti. Peki, nerede bahsetti? Bu sorunun cevabını da verelim: PlayStation Blog üzerinde gerçekleştirilen bir röportaj sırasında.

Death Stranding'in çoklu oyuncu modu hakkında yeni detaylar paylaşıldı

Hideo Kojima öncelikle oyun içerisinde sahip olabileceğimiz özgürlükten bahsederek başladı sözlerine. Yapımcı, geliştirdiği oyununu açık dünya bir aksiyon oyunu olarak belirtti ve bu oyun içerisinde özgürlükçü bir havanın bulunacağını söyledi. Yani, istediğimiz şeyi, istediğimiz zaman yapabileceğiz. Ayrıca açıklamalara göre, Death Stranding içerisinde araç kullanımı da bulunacak. Tüm bunların haricinde, eğer oyunu bir savaşçı olarak oynayacaksak, bunun için birçok imkan/olanak olduğunu belirtti. Fakat, eğer savaşmayı sevmiyorsanız da bu oyunu oynayabileceksiniz. Çünkü Hideo Kojima’ya göre Death Stranding, birçok farklı oynanış stilini destekliyor. Hideo Kojima, bu konudaki sözlerini, “Oyunun evrenine adım attığınız anda ve keşif yapmaya başladığınız zaman umuyoruz ki, daha önce hiç görmediğiniz şeylerle karşılaşabileceksiniz.” şeklinde bitirdi.

Death Stranding, izlediğimiz kadarıyla oldukça ilginç bir oyun, bunu hepimiz kabul ediyoruz. Peki, oyunun yapımcısı bu konuda ne diyor? Dilerseniz oyunun çevrim içi özelliğinden bahsetmeden önce Hideo Kojima’nın oyun hakkında söylediği birkaç cümleye bakalım. Death Stranding hakkında Hideo Kojima, “2017 benim oyun sektöründeki 31. yılım ve bu 31 yıl boyunca birçok farklı aksiyon oyunu yaptım. Aksiyon oyunlarında, genelde bir adam olur ve bu adamın elinde silah olur. Tekli oyuncu ortamında oyuncu, diğer silahlı adamlara karşı oynar ya da işi çevrim içi moduna taşır, daha rekabetçi bir şekilde diğer silahlı adamlara karşı oynar. Yani her şey silahla yapılır. Benim oyunumda da bu ögeler var fakat ben biraz daha derinleştirmek istedim. Oyunun teması, zor durumda bırakılmış bir havaya sahip. Silahlara odaklanmadan, bu temayı yansıtmaya çalışıyoruz.” dedi.

3128574-5726834147-death

Oyunun yapımcısı, son olarak oyun içerisindeki çevrim içi ögelerden bahsetti. Açıklamalara göre, eğer internet bağlantısı olmadan oyunu oynamak istersek, hiçbir problem bulunmuyor. Bunu yapabiliriz fakat oyun içerisinde çevrim içi ögeler de bulunuyor. Fakat bu ögeler, klasik oyunlarda gördüğümüz ögeler gibi değil. Mesela, senaryo modu bitsin de, çevrim içi moda geçelim, diyemiyoruz bu oyuna. Hideo Kojima, daha farklı bir şey denemek istemiş ve bunun ne olduğunu bilemiyoruz. Yani efendim, Death Stranding oldukça ilginç bir oyun olacak gibi görünüyor. Fakat benim içimde bir his var, Death Stranding’i her ne kadar çok büyük bir merakla beklesem de, oyun çıktığı zaman veya ilk oynanış videosu yayımlandığı zaman bu kadar beklentiye değmeyen bir oyun olacağını göreceğimi hissediyorum. Özellikle de, oyunun oynanış açısından Metal Gear oyunlarına çok benzemesinden korkmaktayım.

Kaan GEZER Editör

Leadergamer Daily'ye abone olun. Günün en popüler 5 haberini, Türkiye saatiyle 20:00'da gönderelim.