Menü
https://leadergamer.com.tr/2010/05/13/red-dead-redemption-yeni-video/
13 Mayıs 2010 23:29

Crysis 2 Londra Söyleşisi

Bu hafta Londra’da yapılan Bahar Vitrini boyunca EA hakkında bilgiler edindik. Crytek’ten Nathan Camarillo Crysis 2 hakkında söyleşiler yaptı ve demoları basına sundu. Biz de bu sırada bir röportajı kapmayı başardık.

LeaderGamer oyunun yapımcısı olan Joe Anderson’ ı soru yağmuruna tuttu. Ve Crysis’in mağazaları nasıl kalabalık pazarlara çevirdiğini öğrenmeye çalıştı.


Bu hafta Londra’da yapılan Bahar Vitrini boyunca EA hakkında bilgiler edindik. Crytek’ten Nathan Camarillo Crysis 2 hakkında söyleşiler yaptı ve demoları basına sundu. Biz de bu sırada bir röportajı kapmayı başardık.

LeaderGamer oyunun yapımcısı olan Joe Anderson’ ı soru yağmuruna tuttu. Ve Crysis’in mağazaları nasıl kalabalık pazarlara çevirdiğini öğrenmeye çalıştı.

LeaderGamer: EA stüdyosunda Crysis 2 ye dair çok cesur iddialar olduğu söyleniyor. Halo katili olmak gibi…Bu yorumlar doğru mu?

Nathan Camarillo: Bu konuda birazcık birşeyler söyleyebilirim. Bu yorumlar EA tarafından geliyor. Güzel olan ise insanların bizi bu yolda desteklemesi ve bizim işlerimize inanması.Bizim için bu yorumlar biraz yalakaca.Biliyorsunuz bu mesajlar EA’den dışarı ve bizim için; biz Crysis 2’yiz.İkinci Crysis’i Halo ile karşılaştırdığımızda (Halo 5) kafa kafaya gidecek bir oyun olarak düşünüyoruz.Bizim hedefimiz mümkün olan en iyi oyunu üretmektir. Eğer bir oyunu piyasaya sürüyorsak bilin ki o oyun gerçekten harikadır.

LeaderGamer: Richard Morgan “Uncharted 2 gayet zorlayıcı bir hikayeye mükemmel bir örnektir” demişti. Sizce Crysis 2 de böyle mükemmel bir örnek olabilir mi?

Nathan Camarillo: Bunu Richard Morgan’a sormalısınız. O bizim yazarımızdır ve bu konudaki en iyi yanıtı o verebilir. Yinede sorunuzu yanıtsız bırakmamak için Crysis’in çok ciddi bir konusu olduğunu size söyleyebilirim.

LeaderGamer: Düşünüldüğünde Crysis daha önce konsol oyunu olmamıştı. Bu konuda endişeli misiniz? belki de biraz önce oyunun başarısı konusunda çok emin konuştunuz

Nathan Camarillo: Hayır, hiç endişeli değilim.İnsanlar muhtemelen Crysis gibi bir oyunun daha önce yapılmadığını düşünüyorlardı ve 3 yıl sonra Crysis hala PC oyunlarının köşe taşlarından biri.Eğer biz hırsımızı ayakta tutmasaydık insanların bu düşünceleri asla olmazdı.

LeaderGamer: Bence bazı insanlar bu destan tarzı oyunun CryEngine 3’ü konusunda endişeli. Bu grafik motoru gerçekten konsollarda çalışıyor mu?

Nathan Camarillo: Tabiiki bu tarz endişeler olacaktır.Ama yersiz, biliyorsunuz bu bir destansı oyun.

LeaderGamer: Crysis 2’nin gelmiş geçmiş konsol oyunlarındaki en büyük satış patlaması yapacağına inanıyor musunuz?

Nathan Camarillo: Muhteşem olacak. Crysis 2  gibi bir oyunun bu satışı yapacak bir potansiyeli var. Harika gözüküyor.Sizler için son derece eğlence ve içten bir oyun sunmak için çalışıyoruz. Bu yüzden bu satışların olacağına inanıyorum.

LeaderGamer: Ayrıca Metacritic sıralamanız beklediğiniz gibi olmaması konusunda neler hissediyorsunuz? ve beklentileriniz neler?

Nathan Camarillo: Biz sadece oyunumuzu piyasaya süreceğiz ve Metacritic skorumuzun artacağından %110 eminim.Alınan sonuç her ne olursa olsun sürprize uğramayacağımızı düşünüyorum.

LeaderGamer: Multiplayer hakkında birşeyler söyleyecek misiniz?

Nathan Camarillo: Size söyleyebileceğim tek şey Multiplayer olacak. Crytek İngiltere bu konu üzerinde çalışıyor. Haritalar ve modlar hakkında maalesef bir bilgi veremeyeceğim.Ama şunu bilin ki bu ekip sadece Multiplayer üzerinde çalışıyor.

LeaderGamer: Aşağı yukarı single player modunun uzunluğu ne kadar olacak?

Nathan Camarillo: Bu konuda birşey söyleyemem. Bölümler oyunun süresi ve uzunluğu hakkında birşeyler söylemiyoruz.Fakat oyun çıktıktan sonra “çok fazla bölüm var”, “ne kadar uzun ve sürükleyici bir oyun” gibi yorumları yapabileceğiz.

LeaderGamer: Tekrar bölümleri var mı ve siz oyunu bitirdiniz mi?

Nathan Camarillo: Evet yüzlerce kez. Birinci oyundaki gibi güçlü kahraman, katil, yırtıcı hayvan(predator) modları gibi modlar arasında değişiklik yapabileceksiniz.Crysis sizin yetenekli bir oyuncu olmanızı sağlayacak  ve eşsiz bir oyun zevki tatmanızı sağlayacak.Eğer siz gizlice, saklanarak oynamayı seviyorsanız buna kolaylık sağlayacak stillerimiz olacak. Zırhlı bir adam istiyorsanız size zırh verip zarar görmenizi engelleyecek stillerimiz de var.Bunun gibi bir çok kombinasyonla farklı oyuncu stillerine kaliteli bir şekilde ulaşabileceğiz.

LeaderGamer: Single player üzerinde de Multiplayer’daki gibi çalışıyor musunuz?

Nathan Camarillo: Evet, gerçekten ciddi çalışmalar yürütüyoruz.Single player ve multiplayer ekiplerimiz var. Her iki ekip te görevlerini ciddi bir şekilde yerine getiriyorlar.Sonuç olarak evet son derece ciddi olarak çalışıyoruz.

LeaderGamer: Kişisel görüşünüz olarak donanımlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Sizce oyun dünyasında yeni bir devrim yaratacak potansiyeli var mı?

Nathan Camarillo: Evet bu potansiyeli olduğunu düşünüyorum. Piyasaya sürüldüğünde kanıtları hep birlikte göreceğiz.

LeaderGamer: Oyun ne zaman piyasaya çıkacak?

Nathan Camarillo: 2010 yazında

LeaderGamer: Belli ki bu zamanda piyasaya çıkacak bir çok oyun var

Nathan Camarillo: Her zaman bir çok oyun piyasaya çıkar.Her zaman çıkacak yeni bir FPS* oyunu vardır.(*FPS= Firs Person Shooter)

LeaderGamer: Oyunun fanlarına ne demek istersiniz? Neden  oyununuzun diğer tüm oyunlardan çok daha iyi olacağını söylüyorsunuz?

Nathan Camarillo: Nanogiysi size muhteşem güçler veriyor bu da daha önce görülmemiş bir FPS deneyimi yaşamanızı sağlıyor. Siz sadece elinde bir silah olan asker değilsiniz. Bu da sadece bir sebebi.En önemlisi daha önce eşi benzeri görülmemiş CryEngine 3’e sahibiz.Bu  da size tüm oyun platformlarında eşsiz bir görsel sunuyor.Satın almak için çok iyi bir oyun…

LeaderGamer: Son olarak tartışmalar yaratacak nitelikte söyleyebileceğiniz birşey var mı? Bir başlığa ihtiyacım var da…(gülüşmeler)

Nathan Camarillo: (gülüşmeler) Maalesef yok.

LeaderGamer Editör